knasigafreja

Direktlänk till inlägg 2 januari 2012

näämmen!!

Av knasigafreja - 2 januari 2012 16:59

FYY VAD DE VA NÄR JAG LÄNGESEN JAG BLOGGADE, FY PÅ DIG FREJA!!! jah  förstår om ni e sura på mig men iaf just nu sitter jag och bloggar o jag e sjuk  jag har varit sjuk sen i fredags ohhh!!! men en dån i morgon skulle jag egentligen följa men mamma på jobbet men mamma får vabba med istället men om jag e frisk över-morgon  så då ska jag få följa med  och på torsdag  jaja.....    Filippa och pappaär på innybanducup dom åkte i daah dom kommer hem på fredags!!

         

        ♥♥♥♥♥    ♥♥♥♥♥                ☻☻☻☻☻☻☻☻☻     

     ♥ ♥♥♥♥♥  ♥♥♥♥♥♥              ☻

    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥            ☻

     ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥              ☻☻☻☻☻☻☻

       ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥               ☻

         ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥                  ☻

            ♥♥♥♥♥♥♥♥                     ☻                        

              ♥♥♥♥♥♥

                 ♥♥♥♥

                                                  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av knasigafreja - 30 mars 2012 16:51

Jag suger på att blogga! Jaag gör alldrig det ju... Men aa ja! Det har hänt väldigt mycketunder den tiden, jag har haft halsfluss nästan i två väckor, ee vi har börja planera mer in för musikalen och i dag fyller pappa 41 år!    Okeej ee i skolanså...

Av knasigafreja - 10 december 2011 10:01

FÖRLÅT att jag inte bloggade i torsdag med jag hade inte tid!   Menn iallafall så idag ska jag g på bio. jag ska gå på bio med Emil Olson Erika Strömbeck och Max Anderson... Alla går i min klass  Vi ska se Happy feet 2! Det ska  bli jätte KKUL  I F...

Av knasigafreja - 8 december 2011 07:59

i dag e jag sjuk det e jättetråkigt....  Men jag får vara på pappas jobb o jag får sitta vid datan o det e kul♥☺ snart ska vi åka hem de ska bliskönt !! Jag e bara så trött.... Bro på någott annat så förlåt att jaginte har lagt in någr...

Av knasigafreja - 12 november 2011 17:59

oj, oj, oj vad jag e tröt, jag har precis varit med Lovisa och jjag kom hem för typ 3 minuter sen. Iallafall just nu ser jag på tve tve pogramet heter par i kungar!!! Hejdåå jag hooppas att jag bloggar igen!<<<<<<<<<<&...

Av knasigafreja - 12 november 2011 17:59

oj, oj, oj vad jag e tröt, jag har precis varit med Lovisa och jjag kom hem för typ 3 minuter sen. Iallafall just nu ser jag på tve tve pogramet heter par i kungar!!! Hejdåå jag hooppas att jag bloggar igen!<<<<<<<<<<&...

Presentation

Hejsan :D Jag heter Freja och är 9 år och bor på Gotland. Jag är en glad och sprallig tjej som gillar att dansa :D Hoppas det är kul att läsa om min vardag :D Kram

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards