knasigafreja

Alla inlägg under oktober 2011

Av knasigafreja - 10 oktober 2011 19:04

Förlåt i helgen har jag ite kunit blogga få jag har varit sjuk!!!   Det började i fredags jag var på kallas hoss min komis när jag var där fick jag jätte ont i huvet 

sedan när pappa hämtde mig så åkte vi ju hem och hemma så hadde Filippa fäst så jag fick gå upp ocg jag to tänpen och jag hade 39,2 grader febär  och på lördags kväll så hade jag 40,0 jraders febär men i dag mår jag bättre:)......

Men i mårgon så ska jag iaf gå i skolan så det där var min hestoria så hej då!  

Av knasigafreja - 7 oktober 2011 17:15

Snart ska jag gå på pyjamas-party det ska bli jättekul......  Dom som  har kalaset heter Tove & Isabell och dom bjöd alla tjejer i klassen.



I kväll ska min syrra också ha fäst det ska vara en kändis fäst.  Heejjj då syns i mårgon!!!!! 

Av knasigafreja - 7 oktober 2011 17:15

Snart ska jag gå på pyjamas-party det ska bli jättekul......  Dom som  har kalaset heter Tove & Isabell och dom bjöd alla tjejer i klassen.



I kväll ska min syrra också ha fäst det ska vara en kändis fäst.  Heejjj då syns i mårgon!!!!! 

Av knasigafreja - 2 oktober 2011 17:26

hejsan, i dag fyller min storesyrra 12 år vi har haft en jättekul dag våran släkt har varit her.    Filippa fick mäst kläder & penga men hej då!

Av knasigafreja - 1 oktober 2011 16:18

hejsan, just nu så ser jag på tv och väntar på att Julia ska ringa.

Så jag ser på tv,  tve pogramet heter Lycka till Charlie det e jättebra! men jag tror att jag ska blogga i kväll så hej då sollänge!  

Presentation

Hejsan :D Jag heter Freja och är 9 år och bor på Gotland. Jag är en glad och sprallig tjej som gillar att dansa :D Hoppas det är kul att läsa om min vardag :D Kram

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards